نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه تبلیغات نقش اصلی را در موفقیت و دیده شدن یک سایت دارند و انتخاب تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت جزو موارد چالش برانگیز برای طراحان می باشد. انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت میتواند با رعایت نکاتی بسیار بهتر جذب مخاطب کند. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد چگونگی انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت توضیح دهیم.

چگونه یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت انتخاب کنیم ؟

نکات ارائه شده در انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد. اگیلوی را بعنوان نیروی خلاق تبلیغات مدرن می شناسند. طبق این کتاب نکات انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت به چند مورد خلاصه میشود:

  • تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. برای انتخاب بهتر تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود . برا ی مثال ، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد. با این حال استفاده زیاد و افراطی از این مورد نتیجه عکس میدهد.
  • برای انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت خود به هدفی که به محقق شدن آن ایمان دارید اشاره کنید . نگران طولانی شدن تیتر نباشید چراکه خواننده وقتی شروع به خواندن می کند به طور حتم آن را نیمه کاره رها نمی‌کند.
  • وقتی تیتر به طور کامل بتواند افراد را جذب کنند ، این انگیزه را در آنها به وجود می آورد که به خواندن کل آگهی ترغیب شود. بنابراین تلاش کنید که برای انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت خود در ابتدا از جمله بندی خاصی استفاده کنید تا بتوانید مخاطب را در مرحله ی اول جذب کنید.

ادامه دارد….

متن قبل : انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: